torsdag 11. juni 2015

Rapport fra ¤the SWEDISH CORNER¤

Hej hej!!!

Det är mycket som händer kring damelaget Nor92 nu. Försäsongen är igång, lagträning 3 gånger i veckan för damerna som är redo att ta sin plats i Eliteserien. Laget presterar väldigt bra, alla är med och sliter genom crossfit, intervaller och spinningpass -till och med JIMMY:


Och till er som undrar varför det inte längre går att förstå vad som står på denna här bloggen -ta det med ro!

Undertecknad heter Emma Olsson och spelar i damelaget. Jag har fått förtroendet av laget och tränare att komma med en svensk rapport om vad som sker runt laget. Det blir kortare summeringar på den här bloggen och för er som inte kan få nog av svenska språket så driver jag en mer personlig blogg om mitt liv som svensk innebandyspelare HÄR! (länk till presentation om mig)

Denna blogg kommer fortfarande i regel vara på norsk. Vi har startat upp en mediagrupp runt laget för att ni ska få "the best of best" rapport om och kring laget.
Vi startar även upp damelagets nya fanclub i och med detta som finns på facebook under namnet "True blue 92".
Där finner ni all info om kamper, rapporter från träningar, roliga(det er morsam på svensk)inlägg från spelare samt länkarn till allt som skrivs av och om detta fantastiska damelag!






Vi fortsätter försäsongsträningen lite till tillsammans, sedan blir det några veckors egenträning i Juli innan ELITESERIEN startar!!!

Tack för mig, kör hårt!

/Swedish Corner




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar